Politica de retur

Conditii de retur

In ceea ce priveste problemele ce pot aparea la produsele livrate de catre magazinul nostru online, nu ezita sa ne contactezi la numarul 0749 22 88 55 sau sa ne scrii un e-mail la adresa contact@roxannes.ro, pentru a identifica cea mai buna modalitate de solutionare a acestora.

In situatia in care produsul pe care l-ai comandat nu este pe placul tau sau nu esti multumit de calitatea acestuia, sau doresti sa il schimbi cu alt produs, ai posibilitatea de a te razgandi si de a-l returna, in termen de 30 zile calendaristice de la data primirii produselor, chiar daca conform OUG 34/2014 - Ordonanta de Urgenta Guvernamentala privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, acest termen este de 14 zile.

Conform aceleiasi OUG 34/2014 mentionata in paragraful anterior, cheltuielile de transport al produsului returnat revin in sarcina consumatorului. Pentru schimb, costul transportului tur/retur va fi platit de consumator.  Rugam clientul sa ambaleze cu grija obiectul pe care doreste sa il returneze, astfel incat acesta sa fie bine protejat in timpul transportului. In caz contrar, roxannes.ro va fi exonerat de orice responsabilitate, privind eventualele deteriorari. Deoarece transportul returului se face pe cheltuiala clientului, poti alege orice curier doresti, singura conditie este livrarea la adresa de retur. Nu ridicam retururile din alte locatii (de exemplu oficii postale) si de aceea iti recomandam sa nu trimiti cu Posta Romana sau cu alte servicii de curierat care nu livreaza la adresa.

Adresa de retur

CONNECTIBUSS SRL

Str. Matei Basarab nr. 14

Voluntari, jud. Ilfov, cod postal 077190

tel. 0749 22 88 55

Responsabilitati

Clientul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Produsul returnat online trebuie sa fie in stare perfecta, asa cum l-ai primit, nepurtat, cu eticheta, insotit de originalul sau copia dovezii de cumparare - factura emisa de roxannes.ro.

Daca returul se realizeaza cu respectarea conditiilor enumerate mai sus, contravaloarea produsului returnat se va achita in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea anuntului de retragere din contract (retur) din partea clientului. Rambursarea poate fi amanata pana la data la care produsele vor ajunge la sediul roxannes.ro. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport. Pentru evidenta corecta a cumparaturilor clientilor inscrisi in Programul de Fidelitate, suma restituita se va scadea din valoarea cumparaturilor, odata cu stornarea facturii/facturilor, luandu-se in calcul in fiecare moment valoarea cumparaturilor efective si nereturnate din ultimele 365 de zile.

Daca produsul returnat este deteriorat, fara elementele de siguranta (eticheta de identificare), fara documente sau are semne de utilizare, ne rezervam dreptul de a refuza returul contravalorii produsului. Nu putem accepta pentru retur produse care au fost purtate, modificate sau deteriorate.

Metoda de rambursare a contravalorii produselor este aceeasi cu metoda de plata prin care clientul a achitat comanda, insa daca clientul accepta si poate pune la dispozitie un cont bancar, roxannes.ro prefera - pentru operativitate - rambursarea banilor prin virament bancar.

In cazul returului unui produs / mai multor produse care au facut obiectul unei campanii promotionale conditionate de numarul de produse din cosul de cumparaturi, pretul produsului / produselor nereturnate va fi recalculat conform mecanismului de aplicare a promotiei respective, suma restituita fiind recalculata in consecinta. De exemplu: intr-o campanie in care al doilea produs cumparat este redus cu un anumit procent, in cazul in care se returneaza produsul cu pret intreg, se va recalcula si pretul celuilalt produs, acesta fiind ajustat la pretul neredus. Un alt exemplu: la o campanie in care exista trei nivele de discount in functie de numarul de produse din cos (X% discount pentru cumpararea unui produs, Y% discount pentru cumpararea a doua produse, Z% discount pentru cumpararea a trei sau mai multe produse), returnarea unora dintre produse va duce la recalcularea pretului produselor oprite de catre client in conditiile aplicarii promotiei respective. In cazul returului unor produse din comenzi pe baza carora ai beneficiat de puncte bonus, contravaloarea punctelor transformate in vouchere se va scadea din suma pe care o vei primi ca restituire in urma returnarii.

Conform OUG 34/2014 - Ordonanta de Urgenta Guvernamentala privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, in momentul in care clientul decide sa returneze un produs, acesta trebuie sa informeze in scris Roxanne’s Jewellery & Giftware, pe adresa de email contact@roxannes.ro, despre toate datele specifice returului si retragerii din contract. Pentru a usura procedura de retur, Roxannes.ro pune la dispozitia clientilor Formularul de Retur care este obligatoriu de completat pentru corecta identificare a produselor si documentelor de livrare, precum si pentru emiterea documentelor de retur si restituirea contravalorii produselor. Pentru fiecare comanda, se accepta un singur retur al produsului.

Iti reamintim ca acest transport se face pe cheltuiala clientului, conform legii. Coletele care vor sosi cu plata ramburs nu vor fi acceptate.